18/04/2013
Markowe kosmetyki za dobrą cenę - 18.04
Jubileuszowe spotkanie było okazją do przedstawienia i omówienia pierwszych osiągnięć intensywnie rozwijanego przez Golden Rose systemu franczyzowego oraz prezentacji nowości kosmetycznych na sezon wiosenno-letni 2013. Licznie przybyli dystrybutorzy i franczyzobiorcy z całej Polski, a także goście zagraniczni.
Organizatorzy zadbali o rodzinną atmosferę jubileuszowego spotkania. Nie było zbędnych oficjalnych przemówień. Prezes Ewa Pawłowska podziękowała za wkład pracy i zaangażowanie w rozwój firmy pracownikom, współpracownikom i zagranicznym gościom. Sześcioro najefektywniejszych dystrybutorów otrzymało wyróżnienia.
„Dziesięć lat temu zaczynaliśmy od zera w małym budynku, z trzema pracownikami. Dzisiaj zatrudniamy ponad sto osób w nowo wybudowanej siedzibie w Łodzi. Mamy dystrybutorów w 12 województwach. Pierwsze dwa sklepy uruchomiliśmy w 2003 roku w Łodzi i w Warszawie. Dzisiaj nasze kosmetyki sprzedajemy w 36 firmowych sklepach i stoiskach. Obecnie duży nacisk kładziemy na rozwój współpracy franczyzowej. W ostatnim czasie zostało otwartych jedenaście punktów sprzedaży w ramach systemu franczyzowego” – podczas jubileuszu mówiła Ewa Pawłowska, prezes Golden Rose w Polsce.
Prezentację słowno-multimedialną dziesięcioletnich osiągnięć firmy sprawnie i z wdziękiem prowadziły Natalia Karaś, Marketing & PR Specialist oraz Marta Pawlik-Antoniak, wizażystka firmy. Sednem prezentacji była informacja o systemie franczyzowym – pierwszych osiągnięciach w budowaniu takiego systemu dystrybucji produktów i planach długoletniego rozwoju. Jest to jeden z priorytetów zarządu Golden Rose.
Jeśli chodzi o kosmetyczne nowości, to obie panie z dumą rekomendowały nowości, które wkrótce pojawią się w sprzedaży. Dla profesjonalistów Golden Rose proponuje UV Gel System, nowe serie lakierów do paznokci Holiday oraz Impression, nowe błyszczyki Luxury Rich Color oraz Ultimate Color Lipgloss, a także bronzer mineralny. Natomiast dotychczasowe serie świetnie sprzedających się lakierów Rich oraz Selective zostaną wzbogacone o nowe, letnie kolory.
Chcąc pozyskać zaufanie konsumentek firma wyznaczyła sobie zasadniczy cel, który przyświeca jej do dziś: innowacyjność i wysoka jakość produktów za przystępną cenę. Większość kosmetyków jest produkowana w jednej z najnowocześniejszych fabryk na świecie, mieszczącej się w Stambule w Turcji, z kolei produkcję kredek Golden Rose Lipliner & Eyeliner zlecono niemieckiej firmie Stabilo. Istotą produkcji kosmetyków Golden Rose są najwyższej jakości komponenty, dlatego też firma sprowadza je od najlepszych dostawców z Włoch i Francji, skąd na przykład pochodzą esencje do perfum.
O jakości kosmetyków świadczą także receptury i technologia wytwarzania. Wszystkie produkty Golden Rose poddawane są szczegółowym badaniom dermatologicznym, mikrobiologicznym i testom aplikacyjnym. Co ważne, nie są testowane na zwierzętach. Firma stara się produkować kosmetyki wolne od parabenów, a zatem zdrowe i bezpieczne nawet dla alergików. Z kolei lakiery do paznokci nie zawierają szkodliwego formaldehydu i toluenu.
Na jubileusz do Łodzi zjechali właściciele i dyrektorzy Erkul Cosmetics ze Stambułu. Prezes tureckiej firmy Mehmet Erkul otrzymał z rąk Ewy Pawłowskiej pamiątkową statuetkę z podziękowaniem za doskonałą współpracę, zrozumienie specyfiki kulturowej, marketingowej i handlowej w Polsce.
Należy dodać, iż promocję PR całej gamy kosmetyków Golden Rose w mediach drukowanych od trzech lat prowadzi IMR advertising by PR. Za social media odpowiada agencja interaktywna Veneo.
Zdjęcia: Michał Walczak
GALERIA SCHODY
Musisz zobaczyć tę kobietę - 18.04
Tytuł tej wystawy jest nieco prowokacyjny, zagadkowy, bo cóż ciekawego musi być w kobiecie, żeby ktoś musiał ją zobaczyć? I w jaki sposób należy ją oglądać? więcej...